onsdag 16 december 2009

Dagens antal

Gånger jag övervägt att hoppa av skolan: 3526
Timmar jag har spenderat åt skolarbete: 11
Timmar jag har kvar att spendera åt skolarbete: dygnet räcker inte till
Gånger jag svurit åt mig själv att jag inte kan börja i tid: typ en miljon
Antal julklappar jag ätit upp: 1, mommos
Tvättmaskiner jag tvättat på min tvättid: o, eftersom jag missade den
Gånger jag halkade omkull påväg till ica å tillbaks: 2
Gånger jag bara velat gråta å ringa mamma: 5
Gånger jag insett att min "jullov" int kommer att bli nåt annat än ett jävla pluggmaraton: 87
Gånger jag inser att ja bara klagar nu: många, men ja bryr mig int

2 kommentarer:

RandomAlex sa...

Gånger jag insåg att jag saknar & älskar dig medan jag läste detta: 12

Anonym sa...

Clear and concise. Anticipating a lot more like this. louis vuitton stephen sprouse